czwartek, 26 grudnia 2013

OODT Wigilijny

Hej ; )
Już 2 dzień Świąt ; ) Wigilia była udana, ale strasznie się objadłam ; /  Jestem zadowolona z prezentów, ponieważ dostałam to o co prosiłam ; ) A dzisiaj mam dla was OOTD Wigilijny. Według ankiety najbardziej chcecie outfity, dlatego będę je robiła częściej ; )




Sory, że takie rozmazane, ale aparat nie wyostrzył ; c
     



Koszula-H&M
Spódniczka-F&F czyli Tesco
Rajstopy-Gatta
Kolczyki-Stradivarius
Eyeliner-Bell Big Black Liquid Eye Liner
Balsam do ust-Essence Stay Mat Lip Cream 01 Velvet Rose

Piszcie w komentarzach czy podoba Wam się ten outfit ; )

20 komentarzy:

  1. Śliczna koszula !
    A kto się nie objadł ? :(

    http://eryka-happinness.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  2. pięknie wyglądałaś !! ;)

    galaxyberry.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  3. Ślicznie wyglądałaś! :)
    Jestem na Twoim blogu pierwszy raz i bardzo mi się podoba! :) Dodałam się do obserwatorów.
    ♥ blog

    OdpowiedzUsuń
  4. cudowne zdjęcia!

    aboutme-lola.blogspot.com / obserwujemy? odp. u mnie ;-)

    OdpowiedzUsuń
  5. Bardzo Fajny blog ;)
    Czytam go od początku i przypadł mi do gustu ;*
    Fajnie piszesz i pisz dalej <3
    Zapraszam do nas *-*

    http://our-dynamic-world.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  6. miałam ten eyeliner, ale mi nie odpowiadał aplikator, strasznie twardy :(

    OdpowiedzUsuń
  7. No mi też nie odpowiada, a na dodatek krótko się trzyma, ale nie zdążyłam na razie kupic innego ; /

    OdpowiedzUsuń
  8. Śliczny blog! Zdjęcia widać też bardzo ładne, tylko następnym razem ustaw je większe ;)
    Może wspólna obserwacja?
    finementesword.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  9. Podoba mi się ten OODT :) i masz cudne włosy
    juleque.blogspot.com ---> zapraszam, zaczęłam niedawno i go rozkręcam:)) jeśli Ci się spodoba to gorąco zapraszam do obserwowania jak i komentowania :)

    OdpowiedzUsuń
  10. Śliczne masz włosy. *_*
    http://sweetllittlenonsense.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  11. cudowne zdjęcia! *_*

    http://aboutme-lola.blogspot.com/ / zaapraszam !

    OdpowiedzUsuń
  12. Dobry jest ten błyszczyk? Ciągle się nad nim zastanawiam :))

    @nervouska.blogspot.com@

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Na początku go nie lubiłam, bo się źle rozprowadzał, ale teraz już jest ok. Jak najbardziej polecam ; )

      Usuń
  13. Ładne zdjęcia ♥

    http://gabaa-gabiii.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  14. Ojej ale ładnie wyglądałaś na wigilii <33
    Życzę Szczęśliwego nadchodzącego Nowego roku!!

    Zajrzysz na mojego bloga ?Jeśli będziesz mogła ,kliknij w baner ROSEGAL na moim blogu ;3.Byłoby mi bardzo miło :*.
    http://dont-benormal.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  15. fajna stylizacja:) i blog
    obserwuje.
    zapraszam do mnie
    www.katiebykate.blogspot

    OdpowiedzUsuń
  16. Ślicznie wyglądałaś !
    Obserwuje i w wolnej chwili zapraszam do mnie ! ;)
    wikaaa-wika.blogspot.co.uk

    OdpowiedzUsuń
  17. hej chciałam ciebie poinformować że zmieniłam adres bloga mam nadzieje że nadal będziesz do mnie zaglądać :) luskaaaablog.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  18. Jaka piękna Madzia *o* ^^ xd
    - panek :3

    OdpowiedzUsuń

Obraźliwe wpisy będą usuwane. Przeczytam każdy komentarz <3 <3 <3