poniedziałek, 20 stycznia 2014

OOTD domowy

Hej!!
Już prawie koniec stycznia. Dawno mnie tu nie było ; c Teraz mam ferie ; D Pierwszy tydzień spędzam w domu, a potem jadę do Zakopanego. Dużo osób na You Tube i Bloggerze pisze o swoich postanowieniach noworocznych. Ja mam parę postanowień, dlatego bo nie jest to dla mnie tak ważne. Większość z nich nie jest ciekawa, dlatego napisze wam tylko moje jedno postanowienie, które dotyczy bloga, mianowicie chce bardziej się nim zająć, bo rzadko są okresy, w których często pisze, ale często, w których nie piszę wcale, a chciałabym to zmienić ; ) To jest główny cel tego roku. Dzisiaj mam dla was taki OOTD domowy, z którego ja teraz często korzystam, bo siedzę w domu (nie chce mi się nic robić). Mam zamiar w ciągu następnych dni spotkać się z przyjaciółką, a na razie rozmawiam z nią przez Skype gadam wieczorami na Skype ; D







Bluzka - Reserved
Legginsy - Madonna (niemiecki sklep)
Bransoletki (od lewej)- prezent, Glitter, prezent
Pomadka - Neutrogena
Polecam wam ją w mroźne dni ; )




18 komentarzy:

  1. Ślicznie Ci w tej bluzeczce ♥

    vickys-life1.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  2. Ja jeszcze tydzień do feri :C

    miłego pobytu ! :)

    a legginsy są mega ♥

    http://anddreamsbecomeareality.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  3. chciałabym tak ładnie wyglądać w domu

    http://Fidanzataa.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  4. Uwielbiam taki luźny styl, jesteś piękna !

    OdpowiedzUsuń
  5. Jesteś Zajebista tu twój bff kotku!!!

    OdpowiedzUsuń
  6. ja w mroźne dni używam niezawodnego carmexa :)

    OdpowiedzUsuń
  7. Bardzo fajny blog. :)
    Może obserwujemy?
    http://msunseenxo.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  8. Fajny post :)
    obserwacja za obserwacje? jak tak napisz u mnie i zaobserwuje :)

    OdpowiedzUsuń
  9. What a fabulous pants!!! Love your outfit! Would you like to follow each other on GFC? Please let me know on my blog so I can follow back. Thank you.
    xox
    Lenya
    FashionDreams&Lifestyle

    OdpowiedzUsuń
  10. jejciu ale masz śliczną bluzeczke :)))) <3
    obserwujemy?
    ______________
    Zapraszam do udziału w konkursie :)))

    OdpowiedzUsuń
  11. śliczna bluzeczka :)

    obserwujemy? zacznij, odwdzięczę się :) Mój blog

    OdpowiedzUsuń
  12. Mi ferie się niestety skończyły :c Śliczna bluzka ^^

    http://life-is-my-inspiration.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  13. Ten komentarz został usunięty przez autora.

    OdpowiedzUsuń
  14. Świetny blog! (: obserwuję
    Mam nadzieję, że wejdziesz (zaobserwujesz) -> http://neutralnamaja.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń

Obraźliwe wpisy będą usuwane. Przeczytam każdy komentarz <3 <3 <3