poniedziałek, 2 grudnia 2013

Tag: tylko jedno słowo ; )


Hej!
Jak wam minęły Andrzejki? ; ) Ja byłam u dziadka, ponieważ to Andrzej ; D To był chyba pierwszy rok, w którym nie chciałam lać wosku, bo po prostu mi się nie chciało, W szkole jest tyle roboty ; c Kartkówki i sprawdziany są prawie codziennie. W moim województwie ferie przypadają na koniec stycznia, więc przed świętami oceny będą już wystawione ;  Teraz muszę się maksymalnie przyłożyć, żeby w pierwszym półroczu mieć w miarę dobre oceny ; )  Dzisiaj mam dla was tag: tylko jedno słowo ; D A więc zaczynajmy ; D
Pytania: 

1. Gdzie jest Twój telefon? Blisko

2. Twój partner? Brak


3. Twoje włosy? Kręcone


4. Twoja mama? Kochana


5. Twój tato? Wymagający


6. Twój ulubiony przedmiot materialny? Komputer


7. Twój sen z zeszłej nocy? Szalony


8. Twój ulubiony napój? Sok 


9. Twój wymarzony samochód? Bmw x6


10, Pokój, w którym teraz jesteś? Mój


11. Twój ex? Nieodpowiedni


12. Twój strach? Biedronki


13. Kim chciałabyś być za 10 lat? Blogerką


14. Miłość? Szczęsliwa

15. Jaka nie jesteś? Spóźnialska


16. Jaka jest ostatnia rzecz, którą robiłaś przed tą, którą robisz teraz? Szłam


17. Co masz na sobie? Swetr

18. Ulubiona książka? Fasntasy


19. Ostatnia rzecz, którą jadłaś? Rosół


20. Twoje życie? Ciekawe


21. Twój nastrój? Dobry


22. Twój przyjaciel? Najle
pszy

23, O czym teraz myślisz? Wakacje

24. Co teraz robisz? Piszę


25. Twoje lato? Najlepsze


26. Co jest w Twoim telewizorze? Filmy


27. Kiedy ostatni raz się śmiałaś? Dzisiaj


28. Kiedy ostatni raz płakałaś? Dawno


29. Szkoła? Potrzebna


30. Czego teraz słuchasz? Komputera


31. Twoje ulubione zajęcie weekendowe? Leniuchowanie


32. Wymarzona praca? Stylistka


33. Twój komputer? Samsung


34. Za oknem? Drzewa


35. Meksykańskie jedzenie? Czasami

37. Zima? Fajna

39. Wakacje? Wymarzona

40. W Twoim łóżku? Baranek

Mam nadzieję, że ten tag wam się spodobał ; ) Komentujcie ; >



12 komentarzy:

  1. Fajny pomysł z tym tagiem :) składam spóźnione życzenia imieninowe Twojemu dziadkowi! <3

    vickys-life1.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  2. Super blog zapraszam do mnei http://pinkk-rainbow.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  3. ciekawy blog :)


    xx
    www.gold-lady.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  4. Ciekawy Tag podobał mi się bardzo :)

    http://www.glowingiinthedark.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  5. Super pomysł na tag, pierwszy raz taki widzę :D
    W twoim łóżku baranek ?? hahahahah... to trochę dziwne bo mam kolegę na którego mówimy baran :D
    Obserwujemy?

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Baranek to taka moja nakładka na poduszkę z głową baranka ; ) Spoko, obserwacja za obserwacje?

      Usuń
  6. świetne odpowiedzi :)
    super piszesz!!! Mam szczęście, że natrafiłam na twojego bloga! Widzę że masz talent do bloggowania
    __________________________________
    obserwacja za obserwację?
    jeśli tak ja już obserwuję u ciebie
    majkamoryn.blogspot.com
    __________________________________
    PROSZĘ JEŚLI MOŻESZ KLIKNIJ W BANNER SHEINSIDE NA MOIM BLOGU...DLA CIEBIE TO TYLKO NIC NIEZNACZĄCA SEKUNDA, A DLAMNIE JEST TO BARDZO, ALE TO BARDZO CENNE

    OdpowiedzUsuń
  7. Fajny blog. Czekam na kolejne posty:)

    http://takewhatyouneed1.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  8. Fajne i szybkie odpowiedzi :)
    Zapraszam > agadiar.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  9. Boisz się biedronek... no proszę :D ja kleszczy :D

    OdpowiedzUsuń

Obraźliwe wpisy będą usuwane. Przeczytam każdy komentarz <3 <3 <3