sobota, 7 grudnia 2013

Ulubione piosenki świąteczne ; )

Hej!
Szkoła, szkoła i szkoła. To chyba mówi każdy nastolatek, ale pomyślmy sobie, że jeszcze tylko 3 tygodnie i święta ; ) Pogada za oknem jest ponura,ale przynajmniej pojawił się śnieg. Dobrze, że Ksawery powoli odchodzi z Polski, na szczęście w moim mieście nie zrobił zbytnich problemów C:
Dzisiaj mam dla was parę piosenek świątecznych, które kocham w święta ; )

Wham! - ''Last Christmas''

Frank Sinatra - ''Jingle Bells''

Mariah Carey - ''All i want for Christmas is You''

De Su - ''Kto wie''

Skaldowie -  ''Z kopyta kulig rwie''

Czerwone gitary - ''Jest taki dzień''

Feel - ''Gdy Wigilia jest''

Anna Szarmach - ''Coraz bliżej święta''

Napiszcie mi czy wy też je lubicie ; )

7 komentarzy:

  1. ja już nie mogę doczekać się świąt ! *.*

    galaxyberry.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  2. świetny blog :D obserwacja za obserwację? jesli tak to daj znać http://justine-juustine.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  3. ale super jest ten post,podoba mi się,
    jeśli chcesz zaobserwuj mnie,a ja na 99% się zrewanżuję =)
    http://tiffani426.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  4. no w radio już szaleństwo z tymi piosenkami :)

    OdpowiedzUsuń
  5. uwielbiam świąteczne piosenki ..dzieki nim czuje ta atmosfere swiat ;33

    +obserwuję i liczę na to samo zapraszam blondeprincesss.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  6. te piosenki są cudowne :)
    Nowy post :)
    pozostacsoba.blogspot.com
    (prosiłabym o kliknięcie w banery :) odwdzięczam się)

    OdpowiedzUsuń

Obraźliwe wpisy będą usuwane. Przeczytam każdy komentarz <3 <3 <3